3e8192cfa17d8f6610e37cf97fb8b6cb86bc1b82dd62916de7b197bcf5aad6ff

به ایکس پارسی خوش آمدید

تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین امروز در تاریخ 21 اسفندماه حدود 1 درصد افت قیمت پیدا کرد و موجب شد تا کل بازار ارز دیجیتال نیز تکان بخورد. این تغییر باعث شد تا قیمت اکثر ارز های دیجیتال به نرخ قیمت اوایل ماه قبل باز گردد.

در این بین یکی از تحلیل گران بازار ارز دیجیتال پیش بینی کرده که با نوسانات بیشتر بیت کوین به زودی شاهد ریزش قیمت ها در سایر ارز های دیجیتال خواهیم بود.

بر این اساس به نظر می رسد که بیت کوین حتی رقمی بیش از 4200 دلار را نیز لمس کند، اما سایر ارز های دیجیتال حرکت عکس این قضیه را به صورت کلی خواهند داشت. رقم 4200 دلاری بیت کوین به نظر نقطه مقاومت قیمت این ارز طی 2 ماه آینده باشد. پس از آن می توان انتظار داشت که تا پایان سال 2019 میلادی ، قیمت بیت کوین به نزدیکی های 5000 دلار نیز افزایش پیدا کند.

طی یک ماه گذشته بازار ارز دیجیتال دستخوش تغییرات ناگهانی بسیاری شد، در این ماه 3 نقطه افزایش قیمت و یک نقطه بازگشتی را مشاهده کردیم و همچنین از اواسط اسفند تا امروز (تاریخ 21 اسفندماه)  شاهد یک نوع جهش کاملا با رشد آرام در قیمت ها بودیم ، به طوری که قیمت بیت کوین مجددا از 3800 دلار به 3950 دلار رسید.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که طی هفته های گذشته میزان معاملات بازار ارز دیجیتال به صورت کاملا محسوس، افزایش پیدا کرده است و این نرخ افزایش در بیت کوین به صورت کسری از کل نرخ صعودی بازار، نمایان شد. بر اساس تحلیل های صورت گرفته، در حال حاضر میزان کل معاملات بازار به 30 میلیارد دلار در روز می رسد، از این نرخ، حدود یک سوم به بیت کوین اختصاص دارد و باید به این نکته نیز اشاره کرد که این کسر از اوایل ماه قبل دوبرابر شده اما میزان معاملات ارز های دیگر مثل لایت کوین، بایننس کوین و اتریوم بیش از این نرخ افزایش پیدا کرده است.

به دلیل تغییرات قیمت بیت کوین شاهد ریزش قیمت بازار خواهیم بود

در ماه های آتی با تغییرات بیشتر به وجود آمده در نرخ معاملات بیت کوین و همچنین نوسان های این ارز دیجیتال باید منتظر یک ریزش کلی در بازار ارز دیجیتال برای همه ارز ها باشیم. یکی از نشانه های این مساله تغییرات عمیق آلت کوین ها پس از نوسانات بیت کوین است. آلت کوین ها همه ارز های دیجیتالی هستند که بر پایه بیت کوین و پس از عرضه آن در بازار ارز های دیجیتال ساخته و راه اندازی شده اند. آلت کوین ها زمانی به ثبات می رسند که بیت کوین نیز به کمترین نوسان خود در یک بازه زمانی بلند مدت دست پیدا کند.

در هفته آتی و با مشخص شدن دامنه نوسانات بیت کوین، می توان پیش بینی های دقیق تری از قیمت سایر ارز های دیجیتال پرکاربرد بازار داشت. اگر بتوان نوسان هفتگی و یا 2 هفته بیت کوین را نیز حتی قبل از تثبیت ETF آن در بازار بورس ایالات متحده امریکا به دست آورد، می توان تغییرات قیمتی آلت کوین ها را نیز پیش بینی کرد.

در حال حاضر اکثر قیمت ها بر اساس نوسانات بیت کوین، تغییر می کند.

نظرات (0)

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود | ثبت نام

خدمات پرداخت ایکس پارسی به هیچ عنوان به سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از سایت های شرطبندی , قمار و سایت های مشابه خدمات ارائه نمی دهد.لطفا ثبت نام و سوال نفرمائید.