3e8192cfa17d8f6610e37cf97fb8b6cb86bc1b82dd62916de7b197bcf5aad6ff

به ایکس پارسی خوش آمدید

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

شاید به نظر برسد که آدرس بیت کوین به صورت تصادفی و مبهم تولید می‌شود. تاکنون به این فکر نکرده‌اید که یک آدرس بیت کوین شخصی و سفارشی داشته باشید؟ خب، شما می‌توانید کیف پول مخصوص خود را بسازید. من اخیراً برای خودم یک آدرس سفارشی (ونیتی آدرس) ساخته‌ام، و بعضی از دوستانم سوال می‌کنند که چگونه این کار را انجام داده‌ام. پس تصمیم گرفتم که راهنمای ساخت یک کیف پول سفارشی را در اختیار بقیه نیز قرار دهم.

چند راه مختلف برای به دست آوردن آدرس کیف پول‌های مختلف وجود دارد.

راه آسان اما خطرناک (استفاده از آن توصیه نمی‌شود)

مزایا: خیلی آسان

معایب: مورد اطمینان نیست و شاید رایگان هم نباشد

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

سایت‌هایی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند آدرس کیف پول دلخواهتان را تنها با استفاده از مرورگرتان بسازید. در حالیکه استفاده از این قابلیت بسیار آسان است، شما باید به این سایت‌ها اعتماد داشته باشید که کلید ساخته شده شما را ذخیره نمی‌کنند. علاوه‌ براین، سایت‌های سازنده این آدرس‌ها کارمزدی بسته به طول پیشوند وارد شده از سوی کاربر دریافت می‌کنند. اگر احساس می‌کنید که می‌توانید به این سرویس‌دهندگان آنلاین اعتماد کنید و مشکلی با پرداخت پول به ازای ساخت آدرس ندارید، پس برای کار با این سرویس‌ها دردسری نخواهید داشت. اما اگر می‌خواهید کمی سختی کشیده اما در عوض امنیت و رایگان بودن را از دست ندهید، از راه‌حل دوم برای ساخت آدرس دلخواهتان استفاده کنید.

راه سخت‌تر اما بهتر

مزایا: کنترل کامل در اختیار شماست، رایگان، امن

معایب: سرعت آن به پردازش کامپیوتر شما بستگی دارد، اجرای آن کمی سخت تر است

قبل از اینکه ادامه دهیم، اجازه دهید کمی درباره چگونگی کارکرد آدرس‌های بیت کوین صحبت کنیم. آدرس‌های بیت کوین به صورت تصادفی تولید می‌شوند. برای دسترسی به بیت کوین‌های یک آدرس کیف پول خاص، نیاز دارید که کلیدخصوصی آن را داشته باشید. از آنجایی که آدرس‌ها به صورت شانسی تولید می‌شوند، با استفاده از حملات brute-force می‌توان آدرس خاصی اتخاذ کرد. این راه‌حلی است که از آن استفاده خواهیم کرد.

ما از برنامه‌ای به نام Vanitygen برای انجام این حملات استفاده می‌کنیم. این آموزش برای کاربران ویندوز نوشته شده است. البته امکان راه‌اندازی Vanitygen بر روی مک و لینوکس نیز وجود دارد اما اینجا درباره آن صحبت نخواهیم کرد. من از سیستم عامل مک استفاده می‌کنم و زمان زیادی برای استفاده از این قابلیت بر روی مک سپری کردم که واقعا ارزشش را نداشت. حالا که فکر می‌کنم تلاش بیهوده‌ای به نظر می‌رسد در حالیکه که می‌توانستم کامپیوتر یکی را قرض بگیرم و آن را اجرا کنم. اگر بر روی کامپیوترتان ویندوز ندارید، بهتر است از لپ‌تاپ یا کامپیوتر دوستتان استفاده کنید چرا که این روش از تلاش برای اجرای آن بر روی مک یا لینوکس بسیار ساده تر خواهد بود.

برنامه Vanitygen را برای ویندوز از گیت‌هاب آن دانلود کنید و سپس فایل زیپ را در محلی مانند دسکتاپ یا هر فولدر دیگری که راحت هستید، اکسترکت کنید.

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

توجه داشته باشید که این نرم‌افزار ۵ گزینه انتخابی مختلف در اختیار شما می‌گذارد. گزینه اول یعنی oclvanitygen از کارت‌های گرافیک سازگار با OpenCL برای ساخت آدرس‌های ونیتی استفاده می‌کند. در صورتی که کارت‌ گرافیک ATI یا AMD داشته باشید، می‌توانید از گزینه ذکر شده استفاده کنید. در غیر اینصورت بالإجبار باید از vanitygen یا vanitygen64 که پردازنده مرکزی را به کار می‌گیرند، استفاده کنید. همانند ماینینگ استفاده از کارت گرافیک در رسیدن به آدرس بسیار سریعتر عمل می‌کند. هرچند در صورتی که قصد اضافه کردن پیشوند کوتاهی مانند ۱NeiL را داشته باشید، استفاده از vanitygen کافی خواهد بود.

در گام بعدی باید وارد RUN ویندوز شوید و عبارت cmd را در آن تایپ کنید تا وارد بخش Command Prompt ویندوز شوید.

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

با فشردن ok با پنجره زیر روبرو می‌شوید.

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

در گام بعدی باید آدرس فولدری که vanitygen را در آن اکسترکت کر‌ده‌اید، وارد کنید. در ویندوز۷ به بالا با کشیدن آیکون vanitygen و رها کردن آن در cmd، مسیر آن در ویندوز به صورت خودکار تایپ می‌شود. در این قسمت از گزینه vanitygen64 استفاده شده چرا که پردازنده مرکزی من ۶۴ بیتی بوده و کارت گرافیکم از OpenCL پشتیبانی نمی‌کند.

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

کلید اینتر را فشار دهید تا توضیحات هر گزینه برای شما ظاهر شود.

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

در این آموزش تنها گزینه‌های v- و i- را استفاده می‌کنیم. بار دیگر برنامه را با گزینه‌های مناسب اجرا می‌کنیم.

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

توجه داشته باشید که این دستور چگونه نوشته شده است. ابتدا vanitygen64 را از فولدر اکسترکت شده داخل cmd ویندوز رها کردم تا مسیر آن ظاهر شود. سپس عبارت‌های v-، فاصله، i-، فاصله، ۱test را تایپ کردم. گزینه v- امکان نمایش صورت کامل هگزادسیمال کلیدخصوصی و عمومی را فراهم می‌کند. فعال بودن گزینه i- حساس بودن پیشوند نسبت به حروف بزرگ یا کوچک را در نظر نمی‌گیرد و باعث سرعت بخشیدن به عملیات می‌گردد. درانتها نیز باید پیشوند را تایپ کنید. دقت داشته باشید که اولین کاراکتر پیشوند دلخواه شما باید با ۱ شروع شود. شما می‌توانید هر رشته کاراکتری که دوست دارید را به ابتدای آدرس بیت کوین خود اضافه کنید اما باید بدانید که هر چه این رشته طولانی‌تر باشد، عملیات ساخت آدرس آن به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

همه چیز خوب به نظر می‌رسد. اینتر را فشار دهید.

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

بله برنامه در حال کار کردن است! ونیتی‌جن با انجام brute-forcing در حال آزمودن آدرس‌های بیت کوینی است که با ۱test (غیرحساس به کوچک بزرگ بودن حروف) آغاز می‌شوند. ۵۹۹Kkey/s سرعتی است که ونیتی‌جن بر روی این کامپیوتر اجرا می‌شود. احتمال ۲۴.۹درصد به این معناست که احتمال دریافت آدرس در همان لحظه به این میزان است. این احتمال پس از گذشت ۱۱.۲ ثانیه به ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. این‌ها تنها حدس‌هایی هستند که توسط برنامه ارائه می‌شود و بهتر است زیاد به آن‌ها فکر نکنید. اگر خوش‌شانس باشید قبل از اینکه احتمال یا همان Prob به ۱۰۰ درصد برسد به آدرس کیف پول و کلیدخصوصی دست خواهید یافت. هرچند معمولاً این احتمال تا ۹۵ الی ۱۰۰ درصد می‌تواند افزایش یابد. درصد افزایش احتمال و سرعت رسیدن به آدرس کیف پول به قدرت پردازشگر شما بستگی دارد.

پس از گذشت حدود ۱ دقیقه به جواب می‌رسیم.

آموزش ساخت آدرس سفارشی و دلخواه کیف پول بیت کوین

آدرس کیف پول و کلیدخصوص آن در انتهای cmd قابل مشاهده است.

شما می‌توانید از پیشوند خاص خود مانند اسمتان، یک عبارت یا یک کلمه خاص استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که هرچه عبارت شما کوچکتر باشد، سریعتر به جواب می‌رسید.

می‌توانید اطلاعات بیشتر دیگر را در بیت‌کوین‌تاک ونیتی‌جن دنبال کنید. در ساخت کیف پول خود خلاق باشید و هرگز فراموش نکنید که کلیدخصوصی‌تان را با هیچکس به اشتراک نگذارید.

برگرفته ازhttps://arzdigital.com/get-custom-bitcoin-address/

نظرات (0)

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود | ثبت نام

خدمات پرداخت ایکس پارسی به هیچ عنوان به سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از سایت های شرطبندی , قمار و سایت های مشابه خدمات ارائه نمی دهد.لطفا ثبت نام و سوال نفرمائید.