3e8192cfa17d8f6610e37cf97fb8b6cb86bc1b82dd62916de7b197bcf5aad6ff

به ایکس پارسی خوش آمدید

پرفکت مانی چیست ؟1

پرفکت مانی چیست ؟1

مدیر سایت

21 اسفند 1397 15:28



پرفکت مانی یکی از سرویس هایی است که امکان معاملات ارزی و پرداخت های اینترنتی را به صورت مستقیم از طریق درگاه های امن به صورت بین المللی برای کاربران فراهم کرده است. در این مقاله قصد داریم تا چگونگی ساخت حساب پرفکت مانی و انجام تراکنش با آن را آموزش دهیم.

پرفکت مانی در سال 2008 ساخته شد. این ارز بر پایه سیستم پرداخت HYIP راه اندازی شد و در حال حاضر نیز بر اساس دو ارز پر کاربرد، دلار و یورو نیز قابلیت انجام تراکنش را دارد. همچنین می توان از آن برای معامله طلا نیز استفاده کرد. در ادامه نحوه ساخت حساب پرفکت مانی را به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

نحوه ساخت حساب پرفکت مانی

برای ساخت حساب پرفکت مانی

  • ابتدا باید به آدرس وبسایت پرفکت مانی مراجعه کنید و در قسمت منو بالا روی دکمه signup کلیک نمایید.صفحه ای که برای شما باز خواهد شد به صورت تصویر زیر است:
  • در این بخش چند فیلد مشخص داریم که باید اطلاعات را در آن تکمیل کنیم.
  • بخش اول account name است که شما باید برای ساحت حساب پرفکت مانی خود اسمی به دلخواه انتخاب کنید و در این بخش به صورت انگلیسی بنویسید. فیلد های بعدی، نام، شهر، آدرس، کشور، استان، کد پستی، ایمیل و شماره تماس است. قسمت بعد نوع حساب را باید مشخص کنید که در اکثر موارد بهتر است حساب را در ابتدا personal یا شخصی قرار دهید تا بتوانید با راهکارهای اولیه پرفکت مانی آشنا شوید. در نهایت پس از پر کردن تمام موارد، باید کد ربات را هم که در تصویر مورد نظر برای شما نشان می دهد وارد کنید.
  • پس از ثبت نام ایمیل تاییدیه برای شما ارسال می شود که می توانید با باز کردن ایمیل و تایید حساب کاربری پرفکت مانی مجددا به وبسایت وارد شده و اطلاعات خود را مشاهده کنید. در ایمیل ارسالی از سمت پرفکت مانی یک کد کاربری یا   Member IDبرای شما ارسال شده است. از این کد می توانید برای ورود به وبسایت پرفکت مانی استفاده کنید.

 

  • پس از ورود به صفحه کاربری پرفکت مانی گزینه های متنوعی پیش روی شما گذاشته می شود که می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

در این بخش نوع حساب کاربری، امنیت حساب، تاییدیه ها، میزان پرفکت مانی موجود شما، تراکنش های اخیر انجام شده و سایر گزینه ها را مشاهده می کنید.

  • به منظور انجام هر تراکنش می بایست اطلاعات خود را از طریق وبسایت تایید کنید.پس از ورود به وبسایت روی لینک تایید حساب کلیک کنید و موارد خواسته شده را برای وبسایت ارسال کنید.
  • برای انتقال و یا انجام تراکنش در منو بالا روی گزینه deposit کلیک کنید. در این بخش چند گزینه قرار دارد که با استفاده از آن می توانید تراکنش های پرفکت مانی را انجام دهید. به طور مثال:
  1. wire transferیا انتقال بانکی سوییفت
  2. e-vocher یا دریافت پرفکت مانی از طریق کارت های اعتباری بین المللی
  3.  معامله با ارزهای دیگر مثل westernUnion و Moneygram
  4.  دریافت و یا معامله از طریق بیت کوین و در نهایت گزینه loan یا قرض گرفتن وجه پرفکت مانی.

با استفاده از هر گزینه می توانید میزان پرفکت مانی خود را انتقال داده و یا از طریق درگاه های معرفی شده دریافت نمایید.

چگونه پرفکت مانی را به حساب بانکی منتقل کنیم

پرفکت مانی را می توان به صورت های مختلف به ارز واقعی تبدیل کرد و از طریق حساب بانکی آن را دریافت نمود. برای انجام این کار

  • ابتدا باید وارد حساب کاربری پرفکت مانی شوید، روی گزینه withdraw از طریق منو بالا کلیک کنید، و در صفحه باز شده از طریق انتقال بانکی سوییفت ، اطلاعات حساب بین المللی خود را وارد کرده و پرفکت مانی را مستقیما به حساب انتقال دهید.
  • پس از کامل شدن تراکنش، 3 تا 5 روز کاری زمان می برد تا ارز به حساب شخصی واریز شود. البته میزان کمینه پرفکت مانی که می توانید برداشت کنید، 100 دلار است اما هیچ میزان بیشینه ای وجود ندارد و تا هر مقداری را می توانید برداشت نمایید.

نظرات (0)

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود | ثبت نام

خدمات پرداخت ایکس پارسی به هیچ عنوان به سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از سایت های شرطبندی , قمار و سایت های مشابه خدمات ارائه نمی دهد.لطفا ثبت نام و سوال نفرمائید.