3e8192cfa17d8f6610e37cf97fb8b6cb86bc1b82dd62916de7b197bcf5aad6ff

به ایکس پارسی خوش آمدید

آموزش ساخت اکانت بایننس

آموزش ساخت اکانت بایننس

آموزش گام به گام ساخت اکانت بایننس

بایننس یکی از 10 ارز دیجیتال پرطرفدار از نظر میزان حجم معاملات است. این ارز از نظر بازدهی یا سرعت تراکنش یکی از سریع ترین زمان های تراکش را در بین سایر ارز های دیجیتال دارد و برای معامله روزانه بسیار مناسب است.

بایننس از نظر نرخ رشد سرعت بسیار بالایی دارد و پیش بینی می شود که این ارز طی چند ماه آینده نیز از نظر میزان حجم معاملاتی در رتبه های بالاتری نیز قرار بگیرد. این ارز را نیز می توان به عنوان ICO یا عرضه سکه اولیه نیز در نظر گرفت، چرا که در ICO یکی از نکات مهم برای راه اندازی هر استارتاپ، قیمت پایین هر کوین و بالا بودن میزان معاملات آن در طول یک بازه است، که بایننس تمام این شرایط را دارا است.

بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیزی ابتدا یک حساب بایننس افتتاح کنید.

چگونه حساب بایننس افتتاح کنیم؟

برای ساخت و یا افتتاح حساب بایننس باید مراحل زیر را به صورت قدم به قدم پیش بروید:

  • ابتدا وارد وبسایت بایننس شوید. برای این که اطمینان حاصل کنید که به وبسایت اصلی وارد شده اید، در قسمت آدرس بار سمت چپ نوار آدرس یک گزینه Secure به شما نمایش داده می شود.http://mag.noroozane.ir/wp-content/uploads/2019/03/wsi-imageoptim-Binance2-1-768x368-660x316.png  
  • در منو بالا سمت راست روی گزینه Register کلیک نمایید تا به صفحه ثبت نام وارد شوید. در این قسمت چند فیلد مجزا داریم
  • : http://mag.noroozane.ir/wp-content/uploads/2019/03/wsi-imageoptim-Binance3-1-327x400.png
  • ایمیل: که می توانید ایمیل شخصی خود را وارد کنید
  • رمز عبور و تکرار رمز عبور که می بایست رمز عبور حد اقل 8 کاراکتری را در این بخش وارد نمایید
  • Referral ID یا شماره معرف، که برای کاربرانی است که با کد معرف وارد وبسایت بایننس می شوند. اگر کد معرف ندارید این قسمت را خالی بگذارید. سپس دکمه Register یا ثبت نام را کلیک کنید.
  • ثبت نام به پایان رسید.

چگونه می توان بایننس خرید و یا آن را معامله کرد؟

  • پس از ورود به حساب کاربری در داشبورد مدیریتی در منو بالا گزینه ای به نام Funds دیده  می شود، زمانی که ماوس را روی آن ببرید گزینه Deposit Withdrawals روی آن پدیدار می شود که با کلیک روی آن به بخش دریافت و برداشت وارد خواهید شد.http://mag.noroozane.ir/wp-content/uploads/2019/03/wsi-imageoptim-Binance5-1-768x251-660x216.png
  • در این صفحه شما لیست تمام ارز های دیجیتالی را که می توانید با بایننس معامله کنید ببینید. هر کوین در ردیف خود یک گزینه withdrawal و یک گزینه Deposit دارد، گزینه اول به معنی برداشت و گزینه دوم به معنی سپرده هست. یعنی شما زمانی که می خواهید از حساب ارز دیجیتال دیگر به حساب بایننس، ارز منتقل کنید گزینه اول و زمانی که می خواهید از حساب بایننس به ارز دیجیتال مورد نظر تبدیل نمایید باید دکمه دوم یعنی deposit را کلیک نمایید.http://mag.noroozane.ir/wp-content/uploads/2019/03/wsi-imageoptim-Binance6-1-768x367-660x315.png
  • با کلیک روی گزینه deposit به صفحه مورد نظر انتقال بایننس به کوین مورد نظر می روید. در این بخش می توانید با وارد کردن آدرس کوین، از حساب بایننس به حساب کوین مورد نظر ارز منتقل نمایید. آدرس کوین در این جا منظور آدرس کیف پول مخصوص به کوین شما است، حال این کوین ، بیت کوین، اتریوم، زی کش و یا سایر ارز های دیجیتال باشد، تفاوتی نمی کند.
  • پس از انتقال و معامله ارز، می توانید در همان بخش Deposit Withdrawals ، تاریخچه تراکنش های انجام داده خود را مشاهده کنید.

کاربرد ارز دیجیتال بایننس کوین

سیستم بایننس اولین شبکه ای است که ارز دیجیتال مربوط به خود را دارد. این ارز BNB یا بایننس کوین نام دارد. هر بایننس کوین را می توان برای موارد متفاوتی به کار برد به طور مثال

  1. به عنوان هزینه معاملات
  2. به عنوان هزینه برداشت از حساب های مختلف
  3. به عنوان هزینه قرار گیری در معاملات آنلاین و انجام تراکنش ها

شبکه بایننس به کاربرانی که از ارز دیجیتال BNB استفاده می کنند برای هر کدام از کاربردهای این ارز یک نرخ تخفیف سالیانه مشخص کرده، به عنوان مثال در سال اول 50 درصد تخفیف کارمزد، سال دوم 25 درصد تخفیف کارمزد، سال سوم 12.5 درصد تخفیف کارمزد، سال چهارم 6.75 درصد تخفیف کارمز دریافت خواهید کرد.

همچنین شبکه بایننس یک ICO اختصاصی برای سرمایه گذاران در این زمینه در نظر گرفته است. ICO یک نوع برون سپاری سرمایه ارز دیجیتال از سوی هر شرکت است، تا شرکت بتواند با فروش ارز دیجیتال خود سرمایه جذب کند. بایننس کوین یکی از آن دسته ارز هایی است که می تواند به عنوان ICO در استارتاپ ها مورد استفاده قرار گیرد.

گردآورش شده در تیم مقاله نویسی خدمات پرداخت پارسی

نظرات (0)

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود | ثبت نام

خدمات پرداخت ایکس پارسی به هیچ عنوان به سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از سایت های شرطبندی , قمار و سایت های مشابه خدمات ارائه نمی دهد.لطفا ثبت نام و سوال نفرمائید.