3e8192cfa17d8f6610e37cf97fb8b6cb86bc1b82dd62916de7b197bcf5aad6ff

به ایکس پارسی خوش آمدید

از این پس می توانید با کیف پول تراست بایننس، ریپل خریداری کنید.

از این پس می توانید با کیف پول تراست بایننس، ریپل خریداری کنید.

مدیر سایت

25 اسفند 1397 07:44



از این پس می توانید با کیف پول تراست بایننس، ریپل خریداری کنید.

از این پس می توانید با کیف پول رسمی شبکه بایننس، یعنی Trust Wallet ریپل خریداری کنید و یا حتی با کارت اعتباری بین المللی خود تراکنش انجام دهید. دیروز بایننس به روز رسانی جدید کیف پول خود را به نمایش گذاشت.

http://mag.noroozane.ir/wp-content/uploads/2019/03/Trust-Digital-Wallet-and-BitUnits-Club-660x330.jpg

حدود 8 ماه پیش در تابستان سال 97 ، بایننس توانس کیف پول تراست را تصاحب کند و به عنوان کیف پول دیجیتالی خود مورد استفاده قرار دهد. حال این شرکت اعلام کرده که کاربران می توانند با استفاده از کیف پول تراست خود ، ارز دیجیتال ریپل بخرند، بفروشند و یا آن را با سایر ارز های دیجیتال مبادله کنند. کیف پول تراست امکان مبادله و خرید و فروش ارز های دیجیتال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را نیز به کاربران می دهد.

کیف پول تراست و شبکه بایننس

از این پس پشتیبانی ارز XRP یا ریپل نیز به ارز های دیجیتال قابل مبادله این ارز نیز اضافه شده است. کیف پول تراست در شبکه بایننس ، بسیار امن تر و پر قدرت تر از نوع آزاد خود می تواند عملکرد داشته باشد. همچنین از سوی دیگر بایننس توانسته تا با ساخت و راه اندازی یک پلتفرم متن باز، دست توسعه دهندگان را برای توسعه نرم افزار های مبتنی بر پلتفرم مورد نظر باز بگذارد و سیستم های جدیدتری با سرعت بیشتر طبق این پلتفرم و کیف پول در سیستم بایننس شکل بگیرد.

در مورد کیف پول تراست باید این نکته را خاطرنشان کرد که راه اندازی کتابخانه متن باز کراس امکان اتصال بلاک چین های جدید را به این کیف پول خواهد داد.

همچنین حدود 1 ماه پیش در اواخر ماه ژانویه شبکه بایننس که در حال حاضر پر تراکنش ترین شبکه ارز دیجیتال دنیا است، با امضای قراردادی و همکاری با شرکت سیمپلکس توانست امکان پشتیبانی کارت اعتباری بین المللی را برای کیف پول تراست فراهم آورد. گزینه ای که بسیاری از کاربران به طور مدام روزانه به آن نیاز پیدا می کنند و بنابراین گزینه ای بسیار مناسب برای هر کیف پول الکترونیکی به شمار می رود.

بایننس طی ماه های اخیر بسیار فعال بوده، در انتهای ماه فبریه سال 2019 میلادی نیز این شرکت اعلام کرد که کیف پول تراست با شبکه دکس بایننس و سیستم لجر نانو اس ادغام شده است تا امکانات بهتری را برای کاربران فراهم کند. دکس بایننس یک شبکه آزمایشی معاملات بلاک چین از سوی بایننس است که به زودی فراگیر خواهد شد.

در مورد سایر شبکه های معاملاتی بلاک چین دیگر می توان به Bhex اشاره کرد ، این صرافی غیر متمرکز با همکاری که با Houbi و OKcoin داشت در سال 2018 میلادی توانست در زمینه جذب سرمایه به موفقینت بیش از 15 میلیون دلاری برسد. باید دید که آیا DEX یا صرافی غیر متمرکز بایننس نیز می تواند پس از گذراندن مرحله آزمایشی و بر پایه کیف پول تراست سرمایه مناسبی را جذب کند یا خیر.

نظرات (0)

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود | ثبت نام

خدمات پرداخت ایکس پارسی به هیچ عنوان به سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از سایت های شرطبندی , قمار و سایت های مشابه خدمات ارائه نمی دهد.لطفا ثبت نام و سوال نفرمائید.