3e8192cfa17d8f6610e37cf97fb8b6cb86bc1b82dd62916de7b197bcf5aad6ff

به ایکس پارسی خوش آمدید

 نرخ اتریوم به 170 دلار خواهد رسید

نرخ اتریوم به 170 دلار خواهد رسید

مدیر سایت

25 اسفند 1397 07:41



با تاییدیه سازمان SEC ، نرخ اتریوم به 170 دلار خواهد رسید

اتریوم یکی ار ارز های دیجیتال بازار است که نه تنها به عنوان یک ارز ، بلکه به عنوان پلتفرمی برای انجام تراکنش ها و تاییدیه های دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرد. به نظر می رسد که با تاییدیه سازمان امنیتی SEC ، این ارز دیجیتال می توان به قیمتی بالاتر از 170 دلار نیز دست پیدا کند.

http://mag.noroozane.ir/wp-content/uploads/2019/03/ethereum-price-surge-980x440-660x296.jpg

هنوز هم دنیای ارز دیجیتال نوپا است و راه زیادی تا ثبات دارد. نوسان هایی که قیمت ارز های دیجیتال طی 10 سال اخیر تجربه کرده همه به خاطر نو ظهور بودن این بازار است و زمان زیادی می برد تا قوانین و مقررات همراه و همسوی چنین بازاری شوند. در این راستا توسعه دهندگان ارز های دیجیتال نیز هر روز خود را با قوانین جدید وفق می دهند و روز به روز فورک های جدید از یک ارز دیجیتال ارائه می دهند تا با قوانین جدید همسو شوند.

هدف نهایی هر ارز دیجیتال دستیابی به نقطه ثبات مشخص و تثبیت با تمام قوانین موجود در بازار سرمایه است.هر چند که هنوز این ثبات خیلی دور و دست نیافتنی است. SEC سازمان امنیتی تعریف قوانین موجود برای هر ارز دیجیتال است، سازمانی که تجربه کاربری در استفاده هر ارز دیجیتال را بررسی کرده و بر اساس آن قوانین را وضع و مدیریت می کند.  این سازمان در حال حاضر باعث بسیاری از تغییرات قیمتی در بازار ارز دیجیتال شده و یکی از ارز هایی که به شدت تحت تاثیر این سازمان است، اتریوم خواهد بود.

تحلیل نرخ اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم همانطور که گفتیم، تنها یک ارز دیجیتال و فقط برای انجام تراکنش بانکی نیست، این ارز دیجیتال را به عنوان یک پلتفرم نیز به کار می برند. پلتفرمی که می تواند بسیاری از عملیات دیجیتالی امن را روی آن انجام داد، بنابراین کش و قوس های زیادی با SEC خواهد داشت. چرا که تنها قانون های امنیتی برای تراکنش و معامله ارز روی آن موجود نیست و باید در زمینه های مختلف بررسی شود.

با وجود چنین محدودیت هایی، به نظر می رسد که توسعه دهندگان ارز های دیجیتال را به سمت تجربه کاربری بهتر، سرعت تراکنش بیشتر و هزینه کمتر سوق دهند تا بتوانند جایگاه بهتری را در بازار داشته باشند.

پس از توافق احتمالی موجود SEC و ارز دیجیتال اتریوم و تاییدیه قوانین موجود روی این ارز دیجیتال به زودی شاهد یک جهش 50 دلاری این ارز دیجیتال خواهیم بود. در زمان نگارش این مقاله اتریوم به یک ثبات نسبی روی خط 130 دلار رسیده است، این ثبات از تاریخ 10 اسفند ماه آغاز شده و حدود دو هفته هم ادامه دار بوده است، بنابراین به نظر نمیرسد که اتریوم به خط مقاومت رسیده باشد،بنابراین باید منتظر یک جهش جدید در قیمت این ارز باشیم.

در یک بازه زمانی کوتاه مدت انتظار افزایش 5 دلاری را برای اتریوم داریم، اما پس از آن خط صعودی 170 دلار را بر پایه تاییدیه SEC تجربه خواهد کرد، قیمتی که در آبان ماه 97 به نوعی خط مقاومت اتریوم و زمینه ساز سقوط آن در ماه های آینده بود. تا جایی که به قیمت 107 دلار نیز رسید.

با افزایش کلی میزان معاملات ارز های دیجیتال، نرخ میزان معاملات اتریوم نیز  افزایش یافت، در خط بعدی افزایش نرخ معامله اتریوم، باید شاهد رشد قیمت این ارز بیشتر از 140 دلار باشیم. هفته آینده روند رو به رشدی را از اتریوم انتظار داریم.

 

گردآورش شده در تیم مقاله نویسی خدمات پرداخت پارسی

نظرات (0)

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود | ثبت نام

خدمات پرداخت ایکس پارسی به هیچ عنوان به سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از سایت های شرطبندی , قمار و سایت های مشابه خدمات ارائه نمی دهد.لطفا ثبت نام و سوال نفرمائید.