3e8192cfa17d8f6610e37cf97fb8b6cb86bc1b82dd62916de7b197bcf5aad6ff

به ایکس پارسی خوش آمدید

بیت کوین بار دیگر از مرز ۴,۰۰۰ دلار گذشت/ افزایش ۷ میلیارد دلاری ارزش بازار طی ۲۴ ساعت !

بیت کوین بار دیگر از مرز ۴,۰۰۰ دلار گذشت/ افزایش ۷ میلیارد دلاری ارزش بازار طی ۲۴ ساعت !

مدیر سایت

11 دی 1397 16:10



قیمت بیت کوین روز گذشته و در تاریخ ۶ ژانویه (۱۶ دی ماه) صعود قبل توجهی از ۳,۸۳۰ تا ۴,۰۳۰ دلار را تجربه کرد. طی رشد ناگهانی ۵ درصدی بیت کوین، ارزش دیگر ارزهای دیجیتال شاخص بازار نیز به همراه پادشاه ارزهای دیجیتال افزایش یافت. در این میان ارزهای دیجیتال ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، ایاس و استلار با حرکت صعودی قدرتمندی رشد بین ۳ تا ۱۲ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رساندند.

عدم قطعیت در روند بازار ارزهای دیجیتال
با افزایش ۷ میلیارد دلاری در حجم کل بازار، روند کوتاه‌مدت جدیدی در حرکات قیمتی آن آغاز شده است.

همانطور که نمودار سالانه نیز مشاهده می‌شود، نزدیک به دوماه حجم کل بازار در محدوده بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ میلیارد دلار در نوسان بوده است. همانطور که دیده می‌شود، نوسان کوتاه‌مدت در سطوح پایین قیمتی به هیچ عنوان نشان‌دهنده دوره زمانی انباشتگی نبوده است. بسیاری از معامله‌گران انتظار افزایش حجم کل بازار را تا ۱۸۰ میلیارد دلار دارند تا شتاب‌دهنده‌ای برای روند صعودی میان‌مدت بعدی باشد. باید در نظر داشت که حتی بازیابی حجم بازار تا ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلیارد دلار نیز نمی‌تواند آن را دربرابر ریزش بعدی مقاوم کند. عوامل تسریع‌بخش زیادی مانند راه‌اندازی برنامه‌ریزی شده بکت (Bakkt)، تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) درباره طرح پیشنهادی ETF ون‌اِک و توسعه بازار قراردادهای آتی بیت کوین نزدک می‌توانند در آغاز روند صعودی ارزهای دیجیتال در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ دخیل باشند. هرچند امکان وقوع هر سه مورد ذکر شده در دوماه آتی بعید به نظر می‌رسد. طبق اخبار هفته‌ گذشته، بکت‌ راه‌اندازی بازار قراردادهای آتی خود را به تأخیر انداخت. همچنین هستر پیرس، از اعضای دوستدار ارزهای دیجیتال کمیسیون نیز اظهار داشت که سرمایه‌گذاران نباید منتظر تایید شدن ETF باشند، چرا که ممکن است روزها یا سال‌ها این مسئله طول بکشد.

چالش‌های پیش رو

بازار ارزهای دیجیتال به چیزی بیش از یک بازیابی قیمتی کوتاه‌مدت نیاز دارد. با وجود شرایط فعلی مثبت به نظر می‌رسد، اما این موضوع در روند کلی بازار تغییری ایجاد نمی‌کند. ارزهای دیجیتال نیاز دارند تا به سطوح از دست داده ماه نوامبر برگردند. این میزان معادل با ۲۳۰ میلیارد دلار برای حجم کل بازار و ۶,۰۰۰ دلار برای بیت کوین بود. تا زمان فرارسیدن این اتفاق، اعلام بازگشت روند یا پایان یافتن بازار نزولی امری چالش‌برانگیز است.در آینده پیش‌رو انتظار می‌رود که چندین ارز دیجیتال از جمله اتریوم، با شاهد بودن تغییرات عمده در پروتکل‌هایشان، به افزایش ارزش خود ادامه دهند. هاردفورک قسطنطنیه (Constantinople) اتریوم از رویدادهایی است که در آینده بسیار نزدیک انجام خواهد شد. در طول سه هفته گذشته، اتریوم بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است.

 

نظرات (0)

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود | ثبت نام

خدمات پرداخت ایکس پارسی به هیچ عنوان به سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از سایت های شرطبندی , قمار و سایت های مشابه خدمات ارائه نمی دهد.لطفا ثبت نام و سوال نفرمائید.